Hier ben ik weer! - Reisverslag uit Haren, Nederland van Marja - WaarBenJij.nu Hier ben ik weer! - Reisverslag uit Haren, Nederland van Marja - WaarBenJij.nu

Hier ben ik weer!

Door: Marja

Blijf op de hoogte en volg Marja

13 Mei 2017 | Nederland, Haren

Jawel.....
Mijn reis naar Rome smaakt naar meer......
Ik ga weer een stukje fietsen!
Hoe en wat precies, het is nog even een verrassing (ook voor mezelf) maar ik vertrek maandag 22 mei of dinsdag.... zoals het nu lijkt.
Maar dat is al over een ruime week! Klopt.

Als het goed is wordt mijn nieuwe Santos Travelmaster 2.8 begin volgende week afgeleverd. Kunnen we nog net even aan elkaar wennen.... Uiteindelijk, na lang wikken en wegen, informatie en ervaringen gelezen te hebben, is het toch niet de Rohloff naaf en riem versie geworden..... Maar "gewoon" met derailleur. In mijn favoriete kleur mat zwart!

Ben benieuwd en kan bijna niet wachten tot het zo ver is. Nog een weekje werken!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marja

Actief sinds 16 April 2016
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 16185

Voorgaande reizen:

22 Mei 2017 - 12 Juni 2017

Zuid Frankrijk

07 Mei 2016 - 12 Juni 2016

Rome

Landen bezocht: