Dag 14: Dillingen an der Donau - Augsburg - Reisverslag uit Mühlhausen, Duitsland van Marja - WaarBenJij.nu Dag 14: Dillingen an der Donau - Augsburg - Reisverslag uit Mühlhausen, Duitsland van Marja - WaarBenJij.nu

Dag 14: Dillingen an der Donau - Augsburg

Blijf op de hoogte en volg Marja

20 Mei 2016 | Duitsland, Mühlhausen

Nou, eigenlijk ben ik nog niet in Augsburg. Sta op een camping ca. 7 km noordoost van Augsburg. Dichter bij zijn er geen campings en het is aardig weer, dus dacht ik maar weer es te gaan kamperen. Ook in de verwachting/hoop meer fietsers/Rome gangers tegen te komen. Nope! Ben de enige op het trekkersveldje. Wel aardig druk met caravans. Misschien morgen.....

Vandaag was het een korte etappe en weinig bijzonderheden te vertellen. Dus heb ik ruimte om eens te reageren op al jullie reacties. Ik vind het erg leuk dat jullie me volgen en een berichtje achterlaten. Ondanks dat ik me niet echt alleen voel ben ik dat natuurlijk wel. Jullie berichtjes maken dit zeker makkelijker!

Dus: @ Rick, Ineke, Marian, Els, Lammie, Janneke, Els en André, Emma en Aart, Joop, dank voor jullie bericht!

Voor degene met vragen:
@ Henk; trein niet genomen. Etappe viel ook erg mee en was prachtig. Dubbel blij dus met mijn beslissing om te gaan fietsen!
@ Pap en Mam; morgen neem ik een rustdag. Het wordt mooi weer!
@ Carla; ik ga maar een heeeeel klein stukje door Zwitserland. Foto's uploaden lukt soms niet als de verbinding maar zo zo is. Tekst wil dan wel prima en bij de foto's laat het systeem me in de steek. Maar leuk dat je ze mooi vindt!
@ Jacquelien; ben niet gevallen of zo (gelukkig niet). Kwestie van overbelasting. Ik ben niet zo goed getraind van start gegaan als Joop (met zijn fietstassen vol houtblokken ;-)). Jij heel veel sterkte de komende maanden. Best lastig om zo lang alleen te zijn voor jou!
@ Frans; De zwaarste etappe van het deel tot Garmisch Partenkirchen zit erop. Die viel me reuze mee. Morgen dus een rustdag en dan nog twee relatief vlakke etappes voordat de Alpen op het programma staan. Heb gisteren deel 2 erbij gepakt. De eerste pas lijkt wel een beetje mee te vallen voor wat betreft stijgingspercentages. Maar dat zijn wel veel langere stukken dan tot nu toe (logisch). Ik houd je op de hoogte!
@ Arjan; huh?!

Voor iedereen die vraagt naar mijn enkel. Dat gaat een beetje beter. Lopen en fietsen gaat zonder al te veel pijn. Is ook minder dik. Vandaag begonnen met afbouw pijnstillers (alleen vanochtend nog een genomen (in plaats van 's ochtend en 's avonds). Kijken hoe het morgen gaat!

Vandaag gefietst 54,4 km. Fietstijd 3.29 uur.

  • 21 Mei 2016 - 15:22

    Frans:

    Hallo Marja,
    Dus nu de Alpen. Volgens mij zit je al redelijk op hoogte. Volgens mij moet het fantastisch zijn om door die bergen te fietsen. Misschien lange stijgingen, dan wel voortdurend druk op de pedalen, dus neem genoeg water en voedsel mee, en geniet bij tijd en wijle van het uitzicht. En bedenk, wat stijgt, daalt ook weer. Volgens mij ben je je eerste boekje zo een beetje uitgereden. Dus nu deel twee. Je bent al lekker ingefietst, dus veel succes.
    Groeten Frans.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marja

Actief sinds 16 April 2016
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 16180

Voorgaande reizen:

22 Mei 2017 - 12 Juni 2017

Zuid Frankrijk

07 Mei 2016 - 12 Juni 2016

Rome

Landen bezocht: