Dag 10: Heidelberg - Bad Wimpfen - Reisverslag uit Bad Wimpfen, Duitsland van Marja - WaarBenJij.nu Dag 10: Heidelberg - Bad Wimpfen - Reisverslag uit Bad Wimpfen, Duitsland van Marja - WaarBenJij.nu

Dag 10: Heidelberg - Bad Wimpfen

Blijf op de hoogte en volg Marja

16 Mei 2016 | Duitsland, Bad Wimpfen

Ik kom op allemaal plaatsen waar ik nog nooit van heb gehoord. Zo ben ik vanavond terechtgekomen in Bad Wimpfen. Ligt hoog boven de rivier de Neckar. Dat hoog boven viel tegen. Moest behoorlijk klimmen. Ook eerder op de dag zaten er behoorlijke klimmen in. Niet in de reguliere route maar 2 x omdat die was afgesloten en ik de heuvels in werd gestuurd in plaats van lekker rustig langs de oevers van de Neckar te kunnen peddelen. Voorbode voor wat komen gaat?......

De dag begon met een goed ontbijt en lichte regen. Deze ging al snel over in wat meer regen en later in plensregen. En koud. Snertweer dus!

De regen hield aan tot na 12 uur. Na mijn lunch (een keer raden wat ik heb gegeten.....) was het zo goed als droog en later klaarde het echt op.

Mooie route. Niet door heel veel leuke dorpen gekomen, vaak lagen ze aan de andere kant van de oever en ook was het natuurlijk nat en koud en waren er geen terrasjes. Maar voor wat betreft de natuur dus wel erg mooi. Groot deel van de route tot de middag was onverhard. Mijn fiets ziet er niet uit! Was veel modder en de halve route hangt nu onder mijn fiets. Vandaar ook dat het zo zwaar fietste ;-).

Afstand vandaag 85.7 km. Fietstijd 5:52 uur. Stijging volgens Mio 1.010 m.


  • 17 Mei 2016 - 16:14

    Rick:

    Hallo Marja,

    Mijn iets kortere en iets minder inspannende reis (weekje Mallorca) zit er weer op.
    Wat een leuke manier om de achterblijvers te laten meegenieten van je reis!
    Nog veel plezier en ik blijf je volgen....

    Gr. Rick

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marja

Actief sinds 16 April 2016
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 16206

Voorgaande reizen:

22 Mei 2017 - 12 Juni 2017

Zuid Frankrijk

07 Mei 2016 - 12 Juni 2016

Rome

Landen bezocht: