Dag 2: Dordrecht - Rijkevorsel - Reisverslag uit Tuindorp-Onnen, Nederland van Marja - WaarBenJij.nu Dag 2: Dordrecht - Rijkevorsel - Reisverslag uit Tuindorp-Onnen, Nederland van Marja - WaarBenJij.nu

Dag 2: Dordrecht - Rijkevorsel

Blijf op de hoogte en volg Marja

23 Mei 2017 | Nederland, Tuindorp-Onnen

Aardig geslapen. Toch even weer wennen aan mijn luchtbed. De tent was vanochtend nat van de dauw. Beetje laten drogen in de zon maar mede daardoor niet zo vroeg vertrokken.

Kostte even wat moeite om op de route terug te komen (mede omdat ik het soms beter denk te weten dan de Mio....). Gelijk een "pittige" klim, de Moerdijkbrug. Door de weilanden verder naar Breda. Zag er erg gezellig uit met veel terrasjes. Maar het was pas 11.30 uur en beetje te laat voor koffie met gebak en te vroeg voor lunch. Dus doorgefietst..... Wel spijt van gehad, geen leuke terrassen gezien meer de rest van de dag...

De tocht ging verder langs kleine dorpjes door landelijk gebied. De dag eindigde op de camping in de buurt van Rijkevorsel. Camping Breebos. Eigenlijk een soort van Landal/Center Parc vakantiepark maar dan veel minder luxe en slecht onderhouden huisjes. Met een veldje voor tenten waar ik de enige campeerder was. Eindje verder stond nog een caravan. Dat was het. In de buurt was wel een supermarkt waar ik wat te eten heb gekocht.

Maar vroeg de tent ingedoken.

Vandaag gefietst 79,9 km
Fietstijd 4:36 uur