Dag 4: Blitterswijck - Linnich - Reisverslag uit Linnich, Duitsland van Marja - WaarBenJij.nu Dag 4: Blitterswijck - Linnich - Reisverslag uit Linnich, Duitsland van Marja - WaarBenJij.nu

Dag 4: Blitterswijck - Linnich

Blijf op de hoogte en volg Marja

10 Mei 2016 | Duitsland, Linnich

@ iedereen: dank voor jullie berichtjes!
@ Joop: heel veel plezier en succes in Amerika. Waar mogelijk ga ik je volgen. Heb je kaartje bij me (wat een leuk idee, zo'n kaartje!).
@ Carla: geen idee voor wat betreft planning van rustdagen. Heb er 7 als ik gemiddeld 85 km per dag fiets. Maar weet niet waar en wanneer ik die ga gebruiken.

Mooi plekje langs de oevers van de Maas..... Maar wat maken die boten een herrie! En de hele nacht door .... En om half 4 een beetje regen. Maar daar was 's ochtends niets van terug te zien. En mijn wasje was droog.

Vandaag de eerste dag zonder felle zon. Ook de eerste dag dat ik echt Duitsland in ga. Gisteren was ik wel een paar keer even de grens over geweest maar nu dus echt!

Eerste deel route was weer fraai. Langs de Maas was het super lekker fietsen. Bij Roermond was het minder (industrie en buitenwijk).

In Duitsland een heel stuk langs de Rur gefietst (grootste deel onverhard, maar wel goed begaanbaar). Prachtig!!

Weinig campings in dit deel vandaar maar een hotelletje gezocht. TV op de kamer, laar Douwe Bob maar komen. Helaas, meer dan 200 zenders maar geen Songfestival..... En geen WiFi......
Wel een lekker bed waar ik dan maar vroeg in duik!

Morgen probeer ik Remagen te halen. Is ca. 115 km. Maar dat is de eerste plek met een camping (of eigenlijk de tweede, maar de eerste is over 30 km al).

85.4 km gefietst. Fietstijd 5.21 uur. Stijging 367 m.

  • 11 Mei 2016 - 06:04

    Carla:

    Succes vandaag met dat lange stuk! Hopelijk goed weer! Anders nog maar een hotelletje.

  • 11 Mei 2016 - 21:54

    Geke:

    Hoi Marja,
    Leuk om je verslag van de eerste dagen te lezen en fijn dat het voorspoedig verloopt. Heel veel succes de komende dagen en heel veel fietsplezier!!!!
    Groetjes Geke

  • 12 Mei 2016 - 16:42

    Laurens:

    Hoi Marja,

    Ik heb net je verslagen tot nu toe gelezen. Erg dapper!
    Veel plezier!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marja

Actief sinds 16 April 2016
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 16091

Voorgaande reizen:

22 Mei 2017 - 12 Juni 2017

Zuid Frankrijk

07 Mei 2016 - 12 Juni 2016

Rome

Landen bezocht: