Nog 2 weken te gaan.... - Reisverslag uit Haren, Nederland van Marja - WaarBenJij.nu Nog 2 weken te gaan.... - Reisverslag uit Haren, Nederland van Marja - WaarBenJij.nu

Nog 2 weken te gaan....

Blijf op de hoogte en volg Marja

22 April 2016 | Nederland, Haren

Het aftellen is nu echt begonnen. Nog 2 weken te gaan. Da's 5 1/2 dag werken (+ 1 dag uitloop indien nodig), Koningsdag, Hemelvaartsdag en 2 weekenden. Ofwel...... De pre-vakantie-stress neemt toe.....

Vanmiddag mijn fiets opgehaald van de fietsenmaker. 2 nieuwe buitenbanden (banden waarbij er een laagje aan de binnenkant zit waardoor lekrijden vrijwel niet mogelijk is), nieuwe binnenbanden, alles nagekeken (en goed bevonden), nieuw voordragertje gemonteerd kortom; mijn fiets is er klaar voor (nu ik nog).

Weersverwachting was slecht maar viel erg mee. Vanmiddag dus nog even rondje gefietst en wat kleding getest. Via kantoor Hoogezand, met collega's koffie gedronken en noga gehad, en Zuidlaren ca 45 km gefietst.

Normale fietsbroeken hebben een zeem waarbij ik altijd het gevoel heb (bij het lopen) dat ik waggel als een eend. Had ook nog een triatlon fietsbroek liggen met een zeem die aanzienlijk dunner is. Voor dit rondje voldeed deze prima. Deze gaat mee en die met dikke zeem mag thuisblijven!

Ook het nieuwe, superdunne, superlichte windjackje bleek prima te functioneren. Er kwam geen wind door en ik werd er niet zweterig in. Eronder had ik een merinowollen shirt met lange mouw en deze combi was warm genoeg bij 10-12 graden.

Vanavond bij de action nog even wat duct-tape gekocht en een hoesje (dun en licht) voor mijn iPad.

Mijn uitrusting is ook vrijwel compleet nu. Zal binnenkort wel eens een foto maken van alles wat mee moet..... Alleen mijn kleding, daar ben ik nog niet uit. Ik heb genoeg maar hou altijd erg van kiezen wanneer ik op vakantie ben. En die keuze wordt wel heel erg beperkt deze vakantie.... Althans, tot Rome.....

Maar goed..... Ik heb nog 2 weken......

  • 23 April 2016 - 00:06

    Yp:

    Heb je een foto van je fiets?
    Ben wel benieuwd naar je trekkerbanden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marja

Actief sinds 16 April 2016
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 16158

Voorgaande reizen:

22 Mei 2017 - 12 Juni 2017

Zuid Frankrijk

07 Mei 2016 - 12 Juni 2016

Rome

Landen bezocht: