Ik ga wel naar Rome - Reisverslag uit Haren, Nederland van Marja - WaarBenJij.nu Ik ga wel naar Rome - Reisverslag uit Haren, Nederland van Marja - WaarBenJij.nu

Ik ga wel naar Rome

Door: Marja

Blijf op de hoogte en volg Marja

16 April 2016 | Nederland, Haren

Eind 2014. Een nieuwe reorganisatie werd aangekondigd met als projectnaam: Rome! Prachtige stad, dacht ik toen. Was er een maal geweest en zou er best nog een keer naar toe willen....

Een reorganisatie met als naam "project Rome" moest wel mee gaan vallen. Dat was voor mij ook zo. Ik kreeg de functie die ik had gekozen en we zouden in mei 2015 gaan beginnen.

April 2015. Project Rome werd uitgesteld. We gingen dus nog niet naar Rome......

Oktober 2015. Nog steeds niet bekend wanneer ik in de nieuwe functie zou gaan beginnen. Er waren ook twijfels bij mij en mijn collega's of Project Rome uberhaubt door zou gaan. Ik besloot toen: Ik ga wel naar Rome. Op de fiets! Wat eerst zo maar een gedachte was werd al snel een plan. Mijn eigen 'project Rome'!

Eind oktober aanvraag voor een sabbatical ingediend (en gelukkig goedgekeurd) en kreeg het plan verder vorm.

Nu is het nog maar drie weken tot 7 mei, mijn geplande vertrekdatum. Wat is de tijd voorbij gevlogen! En wat moet ik nog veel doen en regelen de komende weken! Spannend!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marja

Actief sinds 16 April 2016
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 16176

Voorgaande reizen:

22 Mei 2017 - 12 Juni 2017

Zuid Frankrijk

07 Mei 2016 - 12 Juni 2016

Rome

Landen bezocht: